MOKAfit?! Suveks saledaks!!?

Heipsu!

Lõpuks ometi tuleb kevad. Lihtsalt ei jõua enam ära oodata seda aega, kus saab vesti kanda ja ei pea enam neid pakse riideid selga toppima. Ja ega kellegi elust ei puudu stress tänapäeval! Minul on seda ka ja ma tunnen kuidas tõsiselt enam ei jaksa.. Selles postituses räägin ma kõigile ilmselt tuttavast teemast nagu trenn, toitumine ja muud loomad. Minul on need siiamaani väga ligadi logadi käinud. Aga kunagi pole liiga hilja kokku korjata ennast ja tegudele hakata! 😄

Detsembris avastasin ühe sellise väljakutse nagu Reset väljakutse. Seda korraldas selline tiim nagu MOKAfit ( https://mokafit.com/ ). Ma ei tea kas keegi on sellest kuulnud võibolla keegi ise ka seda teinud aga mina avastasin selle alles hiljuti. Pikalt mõtlesin ja lõpuks võtsin ühendust Monaga, kes seda kõike juhib. Muidugi mul olid need nädalad väga rasked kuna peale oppi on mul see asi väga käest ära läinud. Minu põhifookus oli pigem sellel, et saaksin vaikselt hakata trenni tegema ning halvast harjumusest (õhtusest näksimisest) lahti saada+ enda keha kuulama ja tundmaõppida.

Väljakutse toimus 02.01-13.02.2023. Väljakutse vastuvõtja sai liituda whatsapp’i grupiga ja facebooki grupiga. Ligipääs oli retseptikogusse ning treeningprogrammi ( said ise valida kas soovid koduseid videosid või jõusaali omi). Mina tegin kodustprogrammi, kuna autot veel polnud leidnud endale ja bussidega peale tööd loksuda ei viitsinud oli see kergem variant. Videod olid väga motiveerivad ning tõesti oli tore teha. Oleks nagu Monaga olnud samas ruumis koos. Mõned treeningud olid minu jaoks täitsa uued. Retseptid olid väga maitsvad ja lihtsad. Olen selline inimene kellele meeldib väga süüa teha. Retseptid nüüd on ka täienenud ja väga palju uusi tulnud juurde. Ka meditatsioone saad teha. Mina kuulasin näiteks neid meditatsioone enne magama minekut. Ma sain enne magama jäämist lõõgastuda ja kõik mõtted, mis päeva jooksul pâhe kogunesid peast välja viia!

Miks ma teen selliseid asju ja kas see mind ka aitab?

Olen terve elu olnud see naine kes pole oma kehaga absoluutselt rahul. Mul on väga raske vaadata ennast peeglist ning öelda, et ma olen endaga rahul + ma ei tunne oma keha eriti hästi. Ma olen väga laisk. Mul on vaja tuge ja motivatsiooni. Räägin nagu laps aga nii see on. Selles teemas ma tunnen, et alustamiseks vajan kellegi toetust. MOKAfit’is saad sa seda kuhjaga. Kui sa liitud whatsap’iga siis see positiivsus, mis sealt tuleb Sulle on meeletu. Sellega sa teeksid kõike! Jah vahest on ka nii, et keegi ei saa teha kuna haigus kimbutab aga sellegipoolest on kõik toeks ja motiveerivad Sind peale haigust edasi minema. Nii tore on tegelikult vaadata mida ja kuidas inimesed teevad. Seal on vâga erinevaid inimesi koos! Kui saab veel siis vaata palun saadet Roaldi retked, seal on Mona ja Kaisa, räägivad kõigest. Panen siia ka lingi https:/kanal2.postimees.ee/pluss/video/?id=357189

Kas see mind aitab? Jah, see aitab mind. Esimese nädalaga sa juba tunned muutust ja just enda sees. Kindlasti on see algus väga raske ja vaja palju asju oma elus tuleb muuta aga see kõik on seda väärt!

Palju aega on nüüd sellest möödas ja ütlen ausalt ma peale väljakutset lasin jälle ennast lõdvaks.. Aga ma poleks pidanud.. Mul tuli sõbrannaga jutuks see toitumine ja kõik muu. Ja mõtlesime, et mis saaks veel parem olla kui see, et sõbrannad teineteist toetavad ja hakkavad tegema neid asju koos. Seega ma võtan ennast jälle käsile. Ja kui ma nüüd alustan ma alustan täiesti nullist. Ma hakkan uurima ja puurima ennast täiesti algusest peale!

Hetkel aga MOKAfiti lehel!

Membership pakett See sisaldab piiramatut ligipääsu:

  • Koduseid ja jõusaali treeningprogramme
  • Joogaprogramme ja tunde
  • Meditatsioone
  • Rasedusaegsesse -ja järgsetesse treeningprogrammidesse
  • Tantsuprogrammidesse ja tundidesse
  • Retseptikogusse

Pluss boonuseks on konsultatsioon ja iganâdalane progressi chek in MOKAfit treeneriga facebooki sõnumites. JAAAAA TASUTA LIGIPÄÄS VÄLJAKUTSETESSE!!!! Ja see on AINULT 19.90€ kuu!!!

Mina aga soovitan väga ning nagu me kõik armastame öelda:” Suveks saledaks!”. ☺️🫣

Kristella! ☺️

Lisa kommentaar